ექსკურსია კახეთში


                                                                         ქ. ბათუმის 6 ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლის
                                                                            XI კლასის დამრიგებელს ლ.მურადაშვილს
                                                                            ამავე კლასის მოსწავლის ----------------------------
                                                                            მშობლის -------------------------------
                                             
                                          
თანახმა ვარ ჩემი შვილი --------------------------------- წავიდეს ექსკურსიაზე კახეთში , ამა წლის 20-21 ოქტომბერს.

                                                      მშობელი---------------------------


ქ. ბათუმის 6 ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლის
XI კლასის დამრიგებელს ლ.მურადაშვილს
ამავე კლასის მოსწავლის ----------------------------
მშობლის -------------------------------
                                             
                                          
თანახმა ვარ ჩემი შვილი --------------------------------- წავიდეს ექსკურსიაზე კახეთში , ამა წლის 20-21 ოქტომბერს.

                                                      მშობელი---------------------------
სასწავლო-სოციალური პროექტი
1.      პროექტის განხორციელების ვადა: ოქტომბერი ( კახეთში გამგზავრება 19-20-21 ოქტომბერს)

2.    პრობლემის ანალიზი
·         საკუთარი ქვეყნის ისტორია - გეოგრაფიის  გაცნობა ხელს შეუწყობს მოსწავლეთა თეორიული ცოდნის პრაქტიკულად გააზრება-შეფასებაში. ამ მიზნით ვაწყობთ ექსკურსიას კახეთში.
·           მოსწავლეები უკეთ გაეცნობიან ერთმანეთს არაფორმალურ გარემოში  , ჩაერთვებიან ერთობლივ აქტივობებში,რაც ხელს შეუწყობს მათ ჯანსაღ ურთიერთობებს, დამეგობრებას, ჩამოუყალიბებს მათ ურთიერთთანამშრომლობის უნარ-ჩვევებს.


3.    პროექტის მიზანი
·         მოსწავლეებსა და მასწავლებლებს შორის მეგობრული ურთიერთობის ჩამოყალიბება;
·         საგაკვეთილო პროცესში მიღებული ცოდნის გაღრმავება.
ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნები:
) კომუნიკაცია ინდივიდებთან და ჯგუფებთან: სასკოლო განათლებამ უნდაუზრუნველყოს, რომ საზოგადოების მომავალ წევრებს განუვითაროს ზოგადი საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევები (წერა, კითხვა,მეტყველება, მოსმენა), საორგანიზაციო და ჯგუფური მუშაობის ჩვევები, მათ შორის იმათ, ვისთვისაც საქართველოს სახელმწიფო ენა მშობლიური არ არის;

4.    პროექტის ამოცანები
-         პროექტის თემასთან დაკავშირებით მასალის მოძიება, ანალიზი;
-         ისტ-ის უნარების განვითარება;
-         თანამშრომლობა ჯგუფებში და მთელ კლასთან;
-         საკუთარი ქვეყნის ისტორიის შესწავლა;
5.    მოსალოდნელი შედეგები
-         მოსწავლეები გაიმდიდრებენ ცოდნას კახეთის ღირსშესანიშნაობების შესახებ;
-         დარჩებათ წარუშლელი შთაბეჭდილება სხვადასხვა კულტურული ძეგლების დათვალიერების შედეგად;
-          განიცდიან საკუთარი ქვეყნის კულტურისა და ისტორიის მიმართ ამაღლებულ განწყობილებას;
-         მოსწავლეები პროდუქტიულად და ადეკვატურად ითანამშრომლებენ კლასელებთან;
-         საერთო საქმის კეთებისას შეძლებენ ერთიანობისა და ეთიკური ქცევის დემონსტრირებას.

6.    საჭირო რესურსები: საკანცელარიო საშუალებები, ტრანსპორტი, საკვები, სპორტული ინვენტარი.

7.    მიზნობრივი ჯგუფები: მოსწავლეები, მშობლები, მასწავლებლები.
8.    ამოცანების განსახორციელებლად საჭირო საქმიანობები

დრო
პროექტის მსვლელობა

1
I
პროექტის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება

2
I
ტრენინგი: კომუნიკაცია

3
II
ტრენინგი: გუნდის განვითარებისათვის

4
II
ლექცია: კახეთი და მისი ღირსშესანიშნაობები

5

ჯგუფებად დაყოფა და დავალებების გადანაწილება და კვლევის განხორციელება
1.       ჯგუფი - ისტორია (მოიძიებს ინფორმაციას მხარის ისტორიის შესახებ)
2.       ჯგუფი - გეოგრაფია (მოიძიებს ინფორმაციას მხარის გეოგრაფიული შესახებ)
3.     ჯგუფი – ტრადიციები (მოიძიებს ინფორმაციას მხარის ტრადიციების შესახებ)
4.       ჯგუფი - ხალხური ზეპირსიტყვიერება (მოიძიებს ინფორმაციას მხარეში გავრცელებული ხალხური ზეპირსიტყვიერების ნიმუშების შესახებ)


6
II
მშობელთა კრება – პროექტისა და ექსკურსიის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება.

7
II
შეხვედრა ბიბლიოთეკართან – ჯგუფური დავალებებისთვის მასალის მოძიების შესახებ

8
III
შეხვედრა ექიმთან – სხვადასხვა სიტუაციაში (ექსკურსიაზე) ჩაცმის, კვებისა და ქცევის შესახებ.

9
IV
ექსკურსიის მოწყობა – პრეზენტაცია–ჯგუფების მიერ მომზადებული პრეზენტაციების წარდგენა, შემეცნებით გასართობი აქტივობები მოსწავლეთა ჩართულობით, მხარის ღირსშესანიშნაობების მონახულება.

10
IV
პროექტის შეჯამება –  ექსკურსიის შემდეგ სკოლაში მოეწყობა შემაჯამებელი დისკუსია, სადაც მოსწავლეები იმსჯელებენ ისტორიისა და ქართულის მასწავლებლებთან ერთად( რომლებიც ახლდნენ ექსკურსიაზე)  შედეგებსა და მათ განწყობა-დამოკიდებულებებზე. შეაჯამებენ და შეაფასებენ პროექტს.

11
III
მონიტორინგი -  განხორციელდება ჯგუფების მუშაობაზე

12
IV
შეფასება - მოსწავლეები შეფასდებიან ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკით.


ექსკურსიის განრიგი:
დრო
აქტივობები


                                         I-II დღე
1
21:30
შეკრება სკოლასთან
2
21:45
სამოტივაციო სავარჯიშო
3
22:00
ავტობუსის გასვლა
4
5:00
სიღნაღში ჩასვლა ( ღამის სიღნაღის მონახულება, ბოდბე)
5
11:00
ყვარელში ჩასვლა, დასვენება და გასართობი აქტივობები, ილია ჭავჭავაძის სახლ-მუზეუმის მონახულება, გრემი, ნეკრესი)
6
15:00
დავით გარეჯი
8
21:00
 სიღნაღში ღამის გათევა და შთაბეჭდილებების გაზიარება
9

III დღე
10
10:00
თელავში ჩასვლა (ალექსანდრე ჭავჭავაძის სახლ-მუზეუმი, იყალთო, ალავერდი)
11
17:00
დასვენება
12
22                                                                                                     :00
სახლში დაბრუნება

ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
კრიტერიუმი
ძალიან კარგი 10
საშუალო 9-8
საშუალო 7-6
დაბალი5-1
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად  გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი  გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის  ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
მხოლოდ ერთი–ორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს  შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის  წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო

დაკვირვების ფურცელი
ჯგუფური მუშაობის დროს მოსწავლეებს ინდივიდუალურად ვაკვირდები


შენიშვნები
მოსწავლის სამუშაო ჩვევები
·                     მუშაობს თუ არა მოსწავლე ინდივიდუალურად, დამოუკიდებლად ან სხვებთან ერთად?
·                     ცდილობს თუ არა იგი სხვებს დაეხმაროს? როგორ აკეთებს ამას?
·                     რამდენად წარმატებით ცდილობს იგი ითხოვოს და მიიღოს საჭირო დახმარება? ვისგან იღებს დახმარებას? 
·                     არის თუ არა მოსწავლე დავალებაზე კონცენტრირებული თუ ადვილად ეფანტება ყურადღება?
·                     აქტიურად ერთვება თუ არა იგი პრობლემის გადაწყვეტაში?

მოსწავლისმოსაზრებები
·                     ცდილობს თუ არა მოსწავლე ახსნას თავისი მოსაზრებები?
·                     ამყარებს თუ არა იგი თავის მტკიცებულებებს?
·                     სერიოზულად განიხილავს და იყენებს თუ არა იგი სხვების წინადადებებსა და მოსაზრებებს?

კომუნიკაცია
·                     საუბრობს თუ არა მოსწავლე ინფორმაციის დაზუსტების და  სხვებთან კომუნიკაციის მიზნით?
·                     კომფორტულად გრძნობს თუ არა იგი თავს როგორცმოსაუბრის“, ისემსმენელისროლში?
·                     აქვს თუ არა მას გამბედაობა მოხსენებით წარდგეს მთელი კლასის წინაშე? 
·                     შეუძლია თუ არა მოსწავლეს მოხერხებულად წარმოადგინოს როგორც ჯგუფის მიერ შეთანხმებული მოსაზრება, ისე საკუთარი ნააზრევი? 
·                     შეუძლია მას გააერთიანოს და შეაჯამოს ინდივიდუალური ანჯგუფური ნააზრევი?

თანამშრომლობა
·                     ანაწილებს თუ არა ჯგუფი დავალებას წევრებს შორის? 
·                     თანხმდება თუ არა ჯგუფი დავალების შესრულების დასაწყებად საჭირო გეგმაზე ან სტრუქტურაზე?
·                     იყენებს თუ არა ჯგუფი მიცემულ დროს პროდუქტიულად?
·                     ეხმარება თუ არა ჯგუფი ყოველ წევრს?
·                     იძლევა თუ არა ჯგუფი ლიდერობის უნარის განვითარების საშუალებას?



პროექტის შეფასების კითხვარი:
პროექტის დასახელება:
პროექტზე მუშაობის ვადები:
ჯგუფი:
საყვარელო მოსწავლეებო
იმისათვის, რომ მომავალში პროექტზე მუშაობა გავაუმჯობესოთ, ჩემი დიდი სურვილია გავარკვიო, როგორ შეაფასებდით მას.
  1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა, ამ პროექტზე მუშაობით შენ რაიმე  ახალი ისწავლე?
ა) მე ძალიან ბევრი ახალი ვისწავლე;
ბ) მე ახალი ვისწავლე;
გ) მე ნაკლებად ვისწავლე ახალი;
დ) მე არაფერი მისწავლია ახალი.


  1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა ამ პროექტზე მუშაობით შენს ჯგუფის წევრებთან ურთიერთობა როგორ შეიცვალა
ა) ბევრად უკეთესი;
ბ) უკეთესი;
ბ) დარჩა ისეთივე როგორიც იყო;
დ) ურთიერთობა გაუარესდა;

  1. შენთვის ნათელი იყო, საკუთარი როლი პროექტის წარმატებით განსახორციელებლად და  შედეგის მისაღწევად?
ა) სრულიად ნათელი იყო;
ბ) ძირითადად ნათელი იყო;
გ) ნაკლებად იყო ნათელი;
დ) სრულიად გაურვეველი იყო.

  1. „მასწავლებელმა მიჩვენა გზა, როგორ უნდა მემუშავა პროექტზე“
ა) სრულიად ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.

  1. „როდესაც მე მხარში დგომა მჭირდებოდა, მასწავლებელი ყოველთვის ჩემს გვერდით იყო“
ა) სრულიად ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.

  1. ჩვენი პროექტის შედეგებით კმაყოფილი ვარ.

) სრულიად ვეთანხმები;
) ვეთანხმები;
) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
) არ ვეთანხმები.
  1. განსაკუთრებით რას შეაქებდი ან გააკრიტიკებდი პროექტში?

შექება:
კრიტიკა:
დიდი მადლობა დახმარებისთვის



პროექტის ხელმძღვანელი - ლეილა მურადაშვილი

სსიპ ქ. ბათუმი N6 ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლა
11 კლასის მშობელთა კრების
                                                                             ოქმი N2                                                      26.09.2018წ.
კრებაზე გასაცნობი საკითხები:
  1. მე -11 კლასელთა ტესტირების შესახებ.
  2. წლის დასაწყისში დაგეგმილი ექსკურსიის  შესახებ.
  3. ექსკურსიისთვის ორდღიანი დაზღვევის შესახებ.


კრებას ესწრებოდა:


მოსწავლის სახელი გვარი
მშობლის ხელწერა
1
აროშიძე მარიამ

2
ბერიძე ბერდია

3
ბერიძე მარი

4
ბურჭულაძე მადონა

5
გიორგაძე ქეთინო

6
გორგოშაძე გვანცა

7
გუგესაშვილი ნინო

8
დავითაძე დიანა

9
დავითაძე ლუკა

10
დოლიძე ენრი

11
დონდოლაძე მეგი

12
ევგენიძე ხვიჩა

13
ზაქარაძე ლიკა

14
ზაქარაძე ნინო

15
მანჯიკაშვილი გურამ

16
ნაგერვაძე რატი

17
სურმანიძე სოსო

18
ტაკიძე ლაშა

19
ქარსელაძე ლუკა

20
შავაძე ნინი

21
შაქარაძე ირმა

22
ციცაგი თეკლა

23
ხიბაია ანა

24
ხიბაია ხატია

25
ჯაფარიძე ალექსანდრე

26
ჯინჭარაძე მილედი

27
ჯობავა მაგდა

28
მიქელაძე იზა

29
ქარცივაძე თეონა


კლასის ხელმძღვანელი: ლეილა მურადაშვილი





















ექსკურსიაში მონაწილე მოსწავლეთა სია


 მოსწავლეთა სახელი და გვარი
პირადი ნომერი
1
ბერიძე ბერდია
61001075702
2
                გორგოშაძე გვანცა
61006069598
3
გუგესაშვილი ნინო
61001075812
4
დავითაძი დიანა
61008020390
5
დოლიძე ენრი
61001075811
6
დონდოლაძე მეგი
61001075943
7
                   ზაქარაძე ნინო
61001085536
8
მანჯიკაშვილი გურამ
31001053779
9
სურმანიძე სოსო
01011091167
10
ტაკიძე ლაშა
61001075806
11
ქარსელაძე ლუკა
61001075807
12
შავაძე ნინი
61654000021
13
შაქარაძე ირმა
61001078236
14
ციცაგი თეკლა
61001075809
15
ხიბაია ანა
61701088715
16
ხიბაია ხატია
61201088704
17
ჯაფარიძე ალექსანდრე
61001075810
18
ჯობავა მაგდა
61001062256


სსიპ ქ. ბათუმის N6 ფიზიკა-მათემატიკის
საჯარო სკოლის დირექტორს
ბატონ ზურაბ ზაქარაძეს

ბატონო ზურაბ

               მე ლეილა მურადაშვილი როგორც მე - 11კლასის დამრიგებელი გავეცანი საქართველოს კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამინისტროს, საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობის და სოციალური დაცვის სამინისტროს, განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს, საქართველოს სპორტისა და ახალგაზრდობის საქმეთა სამინისტროს და საქართველოს შინაგან საქმეთა სამინისტროს შორის 2018 წელს გამართული
კონსულტაციების საფუძველზე შემუშავებულ რეკომენდაციას ღონისძიებებზე გაყვანასთან დაკავშირებით.

გაცნობებთ რომ 2018 წლის 19-20-21 ოქტომბერს ქ. ბათუმის N6 ფიზიკა-მათემატიკის
საჯარო სკოლის 11კლასის მოსწავლეებთან ერთად ვაწყობ ექსკურსიას კახეთში.
ტრანსპორტირება - განხორციელდება ფიზიკური პირის მერაბ მახარაძე პ/ნ 61008003365. მართვის მოწმობის ნომერი BH1418212, მართვის B<C<D უფლებით, ტელეფონი: 577773375, 555762626 ავტობუსით მარკა - MERSEDES – BENZ, მოდელი - SPRINTER გამოშვებული 2002 წელს სანომრე ნიშნით UUU446 მძღოლი იღებს პასუხისმგებლობას მგზავრობის უსაფრთხოებაზე და ტრანსპორტის გამართულობაზე.
ექთანი - თალიკო შავაძე (ბოლქვაძე)
ვიღებ პასუხისმგებლობას პროექტის განხორციელებისას აღნიშნული რეკომენდაციის გათვალისწინების თაობაზე.
წერილს თან ერთვის:
1.      სატრანსპორტო საშუალების, მძღოლის ტექნიკური პასპორტის, მართვის მოწმობისა და პირადობის მოწმობის ასლები.
2.      მშობლის / მშობლების (მეურვეების, არასრულწლოვანის კანონიერი წარმომადგენლების) თანხმობა ექსკურსიის მონაწილეობაზე.
3.      დოკუმენტი სადაც პირს გავლილი აქვს „პირველადი (ექიმამდელი) სამედიცინო დახმარების კურსი“


პატივისცემით
პასუხისმგებელი პირი:               /ლ. მურადაშვილი/
პასუხისმგებელი პირი:               / თ. შავაძე (ექთანი)
პასუხისმგებელი პირი:               / მ. მახარაძე (მძღოლი)/

მძღოლი:
ტრანსპორტი: 1 მიკროავტობუსი
სსიპ ქ. ბათუმის N6 ფიზიკა-მათემატიკის
საჯარო სკოლის დირექტორს
ბატონ ზურაბ ზაქარაძეს




ბატონო ზურაბ

მე ლეილა მურადაშვილი როგორც მე - 11კლასის დამრიგებელი გავეცანი საქართველოს კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამინისტროს, საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობის და სოციალური დაცვის სამინისტროს, განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს, საქართველოს სპორტისა და ახალგაზრდობის საქმეთა სამინისტროს და საქართველოს შინაგან საქმეთა სამინისტროს შორის 2018 წელს გამართული კონსტიტუციების საფუძველზე შემუშავებულ რეკომენდაციას არასრულწლოვანთა 24 საათზე მეტი ხნით მესამე პირების მიერ სხვადასხვა ტიპის ღონისძიებებზე გაყვანასთან დაკავშირებით. გაცნობებთ რომ ვიღებ პასუხისმგებლობას პროექტის განხორციელებისას აღნიშნული რეკომენდაციის გათვალისწინების თაობაზე.

არასრულწლოვანთა განთავსების ადგილი:

ქ. სიღნაღი მოსაშვილის ქუჩა N34
სასტუმრო: „ნინო“
სასტუმროს მფლობელი: ნინო ხანდოლიშვილი
პირადი ნომერი: 40001007477
ტელეფონი: 595467709



პატივისცემით                                                                /ლ. მურადაშვილი/

         10.10.2018





Related imageმოსანახულებელი ადგილები:                                     1.
1.    ალავერდი
2.    იყალთო
3.    ალექსანდრე ჭავჭავაძის სახლ-მუზეუმი
4.    ბოდბე
5.    სიღნაღი
6.    ილია ჭავჭავაძის სახლ-მუზეუმი
7.    Image result for იყალთოგრემი
8.    ნეკრესი                                                                  2.
9.    დავით გარეჯი
10. ერეკლე მეფის სახლ-მუზეუმი
Image result for გრემიhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiteZmNYyjdb3reEo7sinqrIDjNfxgY78JJpjuo3SLO1OeJy1SVCLzVl_pkiK4SwilXMGGQTa9-Kh2Dtv8PLmFmglSFE2Qw2-EiPH0Ca1uHKKqMqroXYnYFWDz_W7jzXALimhKkIzlG6x0/s1600/374861_236484233078880_2102467448_n.jpg7.                                        3.
Image result for ბოდბე
                                                                                                     4.

Image result for ალექსანდრე ჭავჭავაძის სახლ მუზეუმი
Image result for დავით გარეჯიImage result for ნეკრესი9.                                                                         
              8.                                                                6.




Image result for ერეკლე მეფის სახლ-მუზეუმი
 

10.
Image result for სიღნაღი                                                                                                                   5.

Комментариев нет:

Отправить комментарий